UKLJUČIVA NOĆ Target predstavio kostime za Noć vještica za djecu s invaliditetom

Targetova najnovija ponuda za Noć vještica uključuje prilagođene kostime za djecu s invaliditetom - znak da se najveći trgovci možda napokon počinju truditi kako bi industriju komercijalnih kostima učinili uključivijom

 

Trgovački gigant prodaje četiri kostima prilagođena osobama s invaliditetom i dvije tematske navlake za invalidska kolica kroz svoj brend Hyde and Eek! Boutique. Dva kostima - haljina za princeze i gusarski komplet - namijenjena su djeci koja koriste invalidska kolica.

Prema opisima internetske trgovine, oni su ‘pažljivo dizajnirani s otvorima na leđima koji omogućavaju lako oblačenje’. Kostimi su usklađeni s dekorativnim navlakama za invalidska kolica koje predstavljaju gusarski brod i princezinu kočiju, koje se prodaju po cijeni od 45 dolara. Kostim za princezu košta 20 dolara, a gusarski kostim 25 dolara.

Nova linija također uključuje kostime jednoroga i morskog psa prilagođene djeci sa senzornim smetnjama. Prema opisima na web stranici, oba sadrže ‘plišanu konstrukciju za mekan i ugodan osjećaj’, ‘ravne šavove bez etiketa’, ‘skriveni otvor u prednjem džepu za lakši pristup trbuhu’ i mogućnost uklanjanja dodataka poput kapuljača. Cijena svakog kostima je 30 dolara.

Tijekom godina, puno djece i odraslih s invaliditetom postalo je kreativno u vrijeme Noći vještica, mnogi su sami kreirali kostime u koje se uklapaju invalidska kolica i drugi pomoćni uređaji. Na web-lokacijama poput Etsya postojala je i mogućnost kupnje prilagođenih kostima malih prodavača.

Čini se da je najnovija linija proizvoda prva takva ponuda od strane većeg trgovačkog lanca, piše Huffington Post.

Ova vijest dolazi otprilike dvije godine nakon što je Target predstavio adaptivnu odjeću za djecu s poteškoćama i odabrane komade za djecu sa senzornim smetnjama. Ostale marke, poput Tommy Hilfigera, Zapposa i Lands´ Enda, također su izbacile prilagođene linije odjeće u posljednjih nekoliko godina.

Iako su ovi dodaci dobrodošli, također su prekasni, a modni svijet još uvijek ima puno prostora za promociju inkluzivnosti. No kako se Noć vještica približava, možda ćemo vidjeti više marki koje uzimaju u obzir zajednicu osoba s invaliditetom.

Damir Fatušić

 

Povezane vijesti