REKLAMNA INKLUZIJA Djevojčica s Down sindromom u katalogu dječjeg trgovačkog lanca

Ivy Kimble, četverogodišnja djevojčica s Down sindromom iz Chicaga, jedno je od zaštitnih lica kataloga proizvoda tvrtke American Girl

 

Listopadski katalog tvrtke American Girl pokazuje što je novo u svijetu dodataka i proizvoda u vrijeme praznika. Kimble nosi crvenu haljinu i pozira zajedno s još jednim djetetom i lutkom American Girl. Kennedy Garcia, također model s Down sindromom, bila je uključena u prijašnje kampanje tvrtke American Girl.

Tvrtka American Girl, sada u vlasništvu Mattela, započela je s radom 1986. godine pod tvrtkom Pleasant Company. Od tada je tvornica klasičnih igračaka postala inkluzivnija, nudeći prizvode poput slušnih pomagala, inzulinske pumpe za djecu oboljelu od dijabetesa, invalidskih kolica, pasa pomagača i štaka. Međutim, prema peticiji koju je pokrenula mama čija kći ima Down sindrom, tvrtka nikada nije napravila lutku s Down sindromom.

Ivyina mama, Kristin Kimble, rekla je u intervjuu za ABC7 da je uključivanje djece s Down sindromom u ‘tisak’ jedan korak ka boljoj zastupljenosti. Prema britanskoj studiji o raznolikosti u oglašavanju iz 2015., samo 0,06% reklama uključivalo je osobe s invaliditetom, piše The Mighty.

Ivy Kimble pridružila se drugim modelima i influencerima s Down sindromom, poput Jacka Brumptona, Kate Grant, Lauren Potter i Sofije Sanchez. Kristin Kimble kaže da se nada da će se trend uključivanja osoba s invaliditetom u oglašavanje nastaviti.

- Želimo i dalje vidjeti djecu svih sposobnosti u tiskanom oglašavanju - rekla je.

- Volim što se te tvrtke pokušavaju svjesno potruditi i objaviti ih u tiskanom obliku. Samo se nadam da će to prestati biti svjestan trud i da će postati prirodno.

Damir Fatušić

 

Povezane vijesti