RAVNO U SRIDU Target proširio svoj asortiman dizajniran posebno za osobe s invaliditetom

Svaki od predmeta u senzoričkoj kolekciji dizajniran je da zadovolji potrebe djece na elegantan i pristupačan način, a da se pritom i lako održavaju čistima, kažu iz tvrtke

 

S inkluzivnosti na umu, maloprodajni lanac Target pokreće novu kolekciju senzoričkih proizvoda koji sadrže sve, od težih deka do podnih jastuka i stolica.

Ponuda otkrivena ovog mjeseca dio je Targetove marke Pillowfort. Svaki od predmeta u senzoričkoj kolekciji dizajniran je da zadovolji potrebe djece na elegantan i pristupačan način, a da se pritom i lako održavaju čistima, kažu iz tvrtke.

Artikli uključuju stolicu za ljuljanje koja će se svidjeti djeci koja se vole kretati za stolom, mekani jastuci za pod sa zanimljivim teksturama za senzorička istraživanja i jastučićem za skakanje, valjanje i opuštanje.

Target već prodaje senzoričku i prilagodljivu odjeću, o čemu smo pisali na In Portalu. Tvrtka je izjavila da je potez za dodavanjem asortimana proizvoda od 20 komada nastavak tog napora.

- Želimo da se svi gosti osjećaju dobrodošli i uključeni u Targetu - rekla je Julie Guggemos, viša potpredsjednica u menadžmentu brenda i dizajnu proizvoda u Targetu.

- S našom prilagođenom odjećom Cat & Jack i Universal Thread, vidjeli smo da mali detalji mogu imati ogroman učinak. Tako sam ponosna što donosim taj duh inkluzivnosti i nevjerojatnog dizajna u novi senzorički asortiman Pillowforta, koji, nadamo se, može donijeti više udobnosti i radosti svakodnevnom životu naših gostiju.

Svi artikli u novoj kolekciji dostupni su online i 'znatno su pristupačniji' od većine sličnih ponuda na tržištu, kažu iz Targeta, a cijene počinju već od 20 dolara, dok nijedan od proizvoda u liniji ne košta više od 100 dolara.

Očekuje se da će u ljeto ove godine u kolekciju biti dodano još proizvoda, piše Disability Scoop.

Damir Fatušić