HUOJ dodijelio zlatni Grand PRix kampanji ‘1100 kilometara za 1100 terapija’

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je zlatni Grand PRix kampanji ‘1100 kilometara za 1100 terapija’ koja je prikupila 170 tisuća kuna za besplatne terapije djeci s teškoćama u razvoju na otoku Braču

Daniel i Ranko na Svilaji, arhiva.

 

Kampanju su predvodila dvojica bračkih planinara Ranko Dragičević i Daniel Lončar, u suradnji s Udrugom roditelja djece s teškoćama u razvoju ‘Brački pupoljci’ i agencijom CTA komunikacije, iz koje su o tome u utorak uputili priopćenje.

Njih dvojica su u proljeće prošle godine unutar 49 dana propješačili 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute ‘Via Adriatica’ od rta Kamenjak do Prevlake i na taj način pozivali građane na donaciju novca za besplatne terapije na Braču za djecu s teškoćama u razvoju.

- Imamo odgovornost da se, barem nakratko, odmaknemo od korporativnih projekata i velikih budžeta te usmjerimo svoje znanje na one skupine koje nažalost nemaju vidljivost kakvu zaslužuju - navela je Valentina Mezdić iz CTA komunikacija.

Ta agencija i udruga ‘Brački pupoljci’ surađuju od 2019. kada su se, u sklopu kampanje ‘Nešto zbilja važno’, djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka osigurali besplatan trajektni prijevoz na potrebne terapije na kopnu.

Iz te je suradnje, kojom je prije tri godine u spomenutoj kampanji izborena promjena Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu, proizašla i ovogodišnja sedma komunikacijska nagrada.

 

Hina

 

Povezane vijesti