Prava osoba s invaliditetom u sustavu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

PITANJE: N. P. (40) Osoba sam s invaliditetom i potrebne su mi informacije od HZMO-a u Zagrebu. Ne znam jesu li oni počeli normalno funkcionirati? Primaju li stranke? Ako ne, kako da dođem do potrebnih informacija?

 

ODGOVOR: Zbog trenutne štete nastale potresom na području Grada Zagreba molimo osiguranike, korisnike doplatka za djecu i umirovljenike da privremeno odgode svoj dolazak u službene prostorije Središnje službe HZMO-a, A. Mihanovića 3 i Područne službe u Zagrebu, Tvrtkova 5. O mogućnosti ponovnog dolaska na lokacije HZMO-a na području Grada Zagreba, obavijestit ćemo vas naknadno, poručuju iz Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje.

Radi preventivnog postupanja i zaštite zdravlja građana zbog situacije uzrokovane epidemijom koronavirusa (COVID-19) Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje (HZMO) podsjeća osiguranike, korisnike doplata za djecu i umirovljenike na načine na koje mogu postaviti upite i dobiti odgovarajuće usluge elektroničkim putem.
U sklopu sustava e-Građani korisnicima su dostupne sljedeće elektroničke usluge HZMO-a: elektronički zapis o radnopravnom statusu, informativni izračun mirovine, uvid u podatke o prijavama na osiguranje i odjavama s osiguranja, uvid u podatke o stažu, plaći i osnovici koje je za pojedine godine prijavio poslodavac, uvid u podatke o drugom dohotku na koji se plaća doprinos za mirovinsko osiguranje, e-potvrde iz mirovinskog sustava (Potvrda o stažu i plaći, Obavijest o ostvarenom drugom dohotku i Potvrda o korištenju prava iz mirovinskog osiguranja), Kalkulator doplatka za djecu, dostava obavijesti u Osobni korisnički pretinac te uvid u podatke o školovanju radi ostvarivanja prava iz mirovinskog osiguranja i doplatka za djecu.
Na mrežnoj stranici HZMO-a dostupne su sve informacije, a radi lakše i jednostavnije komunikacije, pitanja se mogu postaviti i putem WEB-obrasca ili telefona.
Poveznice na važne informacije:

HZMO korisničke stranice: nias.gov.hr/authentication/Step1

e-prijave: lana.mirovinsko.hr

Postavite pitanje: www.mirovinsko.hr/default.aspx?id=17850

Telefonski brojevi: www.mirovinsko.hr/default.aspx?id=20

 HZMO će osigurati nesmetanu komunikaciju svim navedenim kanalima kako bi korisnici mogli dobiti potrebne informacije i usluge.

In Portal