Kao žena sa stopostotnim invaliditetom želim uložiti prigovor na otežano ostvarivanje zdravstvene zaštite

PITANJE: N. P. (42) Javljam se jer ne znam kome se obratiti. Kao žena sa stopostotnim  invaliditetom razumijem neke postupke u zdravstvu s obzirom na trenutnu situaciju, ali ovo što doživljavam nije razumno.

Žena s invaliditetom

 

Naime, prije dva mjeseca sestra moje obiteljske liječnice rekla mi je da više ne zovem doktoricu ako nije nešto jako hitno. Tada mi je dala broj na kojem mogu ostaviti poruku. Na taj broj mi je normalno da ostavim poruku kada mi treba poslati doznake za pelene, katetere i ostalo što podižem svaka tri mjeseca.

No, nije mi normalno da ne mogu nazvati i tražiti savjet u vezi sa zdravstvenim problemom koji ne mogu i ne znam sama riješiti. Nakon bezbroj pokušaja uspostave kontakta s ordinacijom moje liječnice obiteljske medicine nisam dobila uzvratni poziv. Konkretno me zanima  na koji način riješiti ovaj problem?

ODGOVOR: Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) zaprimaju sve učestalije prigovore osiguranih osoba na otežano ostvarivanje zdravstvene zaštite u ordinacijama izabranih doktora primarne zdravstvene zaštite zbog nemogućnosti uspostave kontakta s ordinacijama osobno, putem telefona, elektronskom poštom ili na druge načine. Zbog navedenog HZZO je uspostavio novu e-mail adresu zovem.doktora@hzzo.hr  na koju osigurane osobe mogu poslati svoj prigovor.

U prigovoru je potrebno navesti osobne podatke (ime i prezime, OIB i telefon za kontakt), te ime i prezime izabranog doktora na kojeg se osigurana osoba žali. Bez navedenih podataka HZZO nije u mogućnosti postupiti, odnosno stupiti u kontakt s doktorom primarne zdravstvene zaštite i pomoći u žurnom rješavanju problema koji osigurana osoba ima.

Autor: In Portal

 

Povezane vijesti