Kako se najbolje pripremiti za hladnije jesenske dane?

PITANJE: I.L. (41) Osoba sam s invaliditetom i često sam bolesna zbog pada imuniteta. Zimsko razdoblje za mene predstavlja velik izazov pa mi se događa da ponekad izostajem s posla. Molim vas za savjet kako se najbolje pripremiti za hladnije jesenske dane?

Limun, ilustracija.

 

ODGOVOR: Oprostili smo se s ljetom i ljetnim radostima - neki malo teže, dok su drugi s radošću dočekali hladnije, kišovite jesenske dane. No jesen ne znači samo pad temperature, već sa sobom donosi i nova pravila prehrane, jačanja imuniteta i njege kože i tijela.

Pravilna i zdrava prehrana osigurava organizmu dragocjen unos vitamina koji pružaju neophodni izvor energije.

Usredotočite se na hranu bogatu vitaminom C, vitaminom A, vitaminom E i cinkom kako biste se zaštitili od prehlade i gripe. S početkom jeseni možete uvesti i neke svoje male rituale, primjerice ranije odlazite na počinak kako biste ujutro mogli ranije ustati.

Važno je da svoju prehranu i životne navike prilagodite novom godišnjem dobu. Na taj način sačuvat ćete balans i nećete patiti od manjka energije. Pripremajte si tople čajeve od đumbira koji pospješuju cirkulaciju i jačaju imunološki sustav.

Kad god ste slobodni, izađite negdje u park ili šumu, na svježi jesenski zrak jer čisti zrak djeluje stimulativno i revitalizirajuće.

Ako povedete svoje najmlađe, sigurno vam neće biti dosadno. U šetnju možete otići s prijateljima, a tijekom šetnje možete upoznati i neke nove ljude.

 

 In Portal