Počela kampanja 'Pomozite da Hrabri telefon i dalje zvoni'

Hrabri telefon godišnje primi preko 4000 poziva, a zovu ga djeca, mladi i roditelji kako bi izrekli ono o čemu ne mogu razgovarati s bližnjima. Broj primljenih poziva godišnje govori koliko je ova linija potrebna

Vizual kampanje.

 

U povodu Međunarodnog dana savjetodavnih linija Udruga Hrabri telefon započinje kampanju 'Pomozite da Hrabri telefon i dalje zvoni' kako bi osigurali dostupnost psihosocijalne podrške djeci mladima i roditeljima kroz svoje savjetodavne kanale.

'Ponekad mi je stvarno potrebno da me netko sasluša i pokuša mi pomoći' - komentar je petnaestogodišnje djevojke, korisnice Hrabrog telefona, a prema nedavnom istraživanju koje je proveo Institut za društvena istraživanja o posljedicama pandemije na učenike osnovnih i srednjih škola, čak 46,2 posto učenika drugih razreda srednjih škola kazuje da je pandemija negativno ili izrazito negativno utjecala na njihovo psihičko zdravlje.

Hrabri telefon godišnje primi preko 4000 poziva, a zovu ga djeca, mladi i roditelji kako bi izrekli ono o čemu ne mogu razgovarati s bližnjima. Samo jedan poziv nekome može spasiti život, a broj primljenih poziva godišnje govori koliko je ova linija potrebna da se iskaže ono o čemu pozivatelji ne mogu razgovarati ni sa svojom obitelji ni s prijateljima.

Savjetodavni kanali Hrabrog telefona (Hrabri telefon za djecu 116 111, Hrabri telefon za mame i tate 0800 0800, e-mail/chat/forum) mjestu su povjerenja i traženja podrške u svim situacijama vezanim uz roditeljstvo i djetinjstvo. Često su i prvo mjesto na kojem se djeca povjere o svojim iskustvima i potraže savjet.

Iziskuju oko 500.000 kuna troškova godišnje, a dostupne usluge financiraju se isključivo putem natječaja za donacije i sponzorstva.

Kampanja je razvijena u suradnji s agencijom Señor i savjetnicom Mladenkom Majerić, a sredstva se prikupljaju putem web stranice Hrabrog telefona ovdje.

Hrabri telefon poziva građane i tvrtke da se pridruže u unapređenju mentalnog zdravlja djece i mladih u Hrvatskoj, doniraju  i omoguće stabilne, dostupne i stručne izvore podrške i pomoći.

Samo jedan razgovor može biti dovoljan poticaj djeci, mladima i roditeljima da pronađu svoju unutarnju snagu i hrabrost promijeniti ono što ih muči, brine i uznemiruje, a svaka donacija omogućuje da Hrabri telefon i dalje zvoni.

Sve informacije o kampanji možete pratiti putem Facebook stranice udruge.

- Hrabri telefon često je prvo mjesto na kojem se djeca povjere o problemu koji imaju, a u zadnjim godinama primjećujemo kako su sve teži problemi koji ih brinu, ljute, vrijeđaju i ponižavaju i radi kojih osjećaju sram, tugu i bespomoćnost. Svaku donaciju iskoristit ćemo za pružanje podrške djeci, mladima i roditeljima kako nijedno dijete ne bi bilo samo, kako bi mladima pomogli pronaći smisao, a roditeljima dali snagu da budu bolji roditelji - izjavila je Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona u povodu obilježavanja Međunarodnog dana savjetodavnih linija.

 

Izvor: Udruga Hrabri telefon

 

Povezane vijesti