Bonton za bolje razumijevanje osoba s invaliditetom

U kategoriji za društveno odgovorno poslovanje ovogodišnji finalisti su "Bonton za bolje razumijevanje osoba s invaliditetom“, projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla, projekt "Vrtim zdravi film“ tvrtke Nestle Adriatic te projekt kompanije dm – drogerie markt u suradnji s agencijom Madison Consulting "dm green city“

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) objavila je finaliste u 6 kategorija za nagradu Grand PRix za 2013. za najbolje komunikacijske projekte. Nagrada se dodjeljuje već šestu godinu kao priznanje najboljim projektima u različitim organizacijama, od tvrtki do nevladinog sektora.

Finalisti u kategoriji odnosa s javnošću u javnom sektoru i nevladinim organizacijama su projekt agencije Millenium promocija i Gliptoteke HAZU "Kultura pušenja – od tabua do tabua“, zatim "Paraolimpijski školski dan“ tvrtke CiV savjetovanje uz suradnju Hrvatskog Paraolimpijskog športskog odbora te projekt Varaždinske županije "Odaberi svoju školu“.

Zelena čistka- jedan dan za čisti okoliš

Za dobitnika novouvedene kategorije za najbolju prilagodbu globalne kampanje natječu se Allianzov projekt „Share the knowledge“, „Predstavi svoju ekipu“ agencije Dialog komunikacije za klijenta Adidas i "Zelena čistka- jedan dan za čisti okoliš“ agencije Millenium promocija u suradnji s ekološkom udrugom Žmergo.
U kategoriji za društveno odgovorno poslovanje ovogodišnji finalisti su "Bonton za bolje razumijevanje osoba s invaliditetom“, projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla, projekt „Vrtim zdravi film“ tvrtke Nestle Adriatic te projekt kompanije dm – drogerie markt  u suradnji s agencijom Madison Consulting „dm green city“. Za nagradu za najbolje interne komunikacije borit će se „Novi komunikacijski kanali i redizajn postojećih“ Hrvatske pošte, „Kuhamo vrijednosti“ OTP banke u suradnji s agencijom Hauska & Partner i "Trojke“ agencije Dialog komunikacije.
U finale natječaja za male i srednje tvrtke ove godine ušli su projekt  "Zagreb Wine Gourmet Weekend“ agencije Premisa, projekt „100 godina Nivea njege“ agencije Dialog komunikacije za Beiersdorf Hrvatska te projekt tvrtke PR Hill & Knowlton Zagreb „Nađi uru za literaturu“.
Za Grand PRix za velike tvrtke natječu se projekt Karlovačke pivovare u suradnji s agencijom Premisa "Idemo na pivo“, zatim projekt  "Jezični priručnik“ Coca-Cole HBC Hrvatska te projekt Adris grupe "Jesenski iskorak“.

„Ocjenjivanje je iznimno važno za dodjelu nagrada i svakoj prijavi stručni žiri posvećuje jednaku pažnju te tako i odlučuje o najbolje osmišljenim i provedenim komunikacijskim projektima u izabranim kategorijama u definiranom razdoblju. Radovi se ocjenjuju prema kriterijima sukladno Pravilniku o dodjeli stručnih nagrada koji je u odnosu na prošle godine poboljšan kako bi čitav proces dodjele nagrada bio bolji i učinkovitiji. Tako je isključen kriterij Izvornosti projekata s obzirom da je uvedena nova kategorija Grand PRix za najbolju prilagodbu globalne kampanje.
U skladu s time, ovogodišnji kriteriji ocjenjivanja obuhvaćaju Planiranje i upravljanje projektom, Vrednovanje i ostvarene rezultate, Kreativnost i inovativnost te Tehničku izvedbu“, rekla je dr.sc. Mirela Holy, predsjednica ovogodišnjeg Stručnog žirija Grand PRix-a. 

Razmjena ideja i iskustava

Ovogodišnji članovi stručnog žirija su:

Mirela Holy, SDP, predsjednica stručnog žirija
Mario Aunedi Medek, Media Val, dopredsjednik stručnog žirija
Davor Denkovski, Grad Zagreb
Ljiljana Hećimović, HUP
Daria Mateljak, Hauska & Partner
Violeta Colić, Premisa
Goran Pivarski, Lura grupa
Ljudmila Bratko Gašpić, Karlovačka pivovara
Olivera Međugorac, Nestle Adriatic
Mato Brautović, Sveučilište u Dubrovniku

"Ova nagrada nije samo priznanje za trud za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću, već i prilika za razmjenu najboljih praksi i iskustava“, istaknula je Aleksandra Kolarić, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

HUOJ svake godine dodjeljuje još dvije vrste nagrada za koje kandidate predlaže i bira Stručni žiri HUOJ-a. Tako je ove godine priznanjem Komunikator godine nagrađena Sanja Sarnavka, dugogodišnja predsjednica i predstavnica Udruge B.a.B.e., dok su ovogodišnje dobitnice nagrade Grand PRix za poseban doprinos struci prof.dr.sc. Ana Tkalac Verčič i doc.dr.sc. Meri Maretić.

Pobjednike svih 6 kategorija Grand Prix HUOJ će objaviti 11. travnja 2013. godine.

IZVOR: Hrvatska udruga za odnose s javnošću

Link za bonton: http://www.upim.hr/upload/upim_bonton_v12optimized.pdf